چطور بهترین سرویس VPN را از بین تعداد زیادی ارائه دهنده VPN انتخاب کنید؟

تقریبا هر کشوری در سراسر جهان برخی از اشکل سانسور یا محدودیت و فیلترینگ را دارد. اگر شما بخواهید برای دیدن تازه ترین فیلم های منتشر شده به Hulu و Netflix دسترسی داشته باشید و در ایالات متحده زندگی نکنید، تنها راه دسترسی خرید VPN یا خرید کریو و از سایت هایی مانند parsvpn.online است. اگر در چین زندگی می کنید یا تنها برای تعطیلات به آنجا می روید دسترسی اینترنت شما محدود می شود و نمی توانید به فیسبوک، توییتر و اخبار BBC بدون یک ارائه دهنده VPN دسترسی داشته باشید.

Choose Best VPN

با این حال، شما باید از بین صدها سرویس VPN بهترین را برای استفاده انتخاب و خرید کنید. باید ساعتها در مورد خرید بهترین ارائه دهنده VPN از میان تعداد زیادی که تبلیغ می شوند اطلاعات بدست آورید. اگر شما تصمیم دارید که همه بررسی ها را بخوانید، ممکن است با نظر مثبت درباره یک ارائه دهنده VPN روبرو شوید اما آن اظهار نظر را خود سرویس نوشته باشد. به همین دلیل است که شما نیاز به دقت و توجه به سایتهای بسیار بررسی VPN دارید.

پروتکل امنیت خرید بهترین سرویس های VPN

متداولترین پروتکل امنیت که بوسیله بیشتر ارائه دهندگان VPN استفاده می شود PPTP است، اما اگر شما در کشوری زندگی می کنید یا به کشوری مسافرت می کنید که دارای سانسور است پس این پروتکل به تنهایی برای دور زدن فایروال دولت کافی نیست. به جای آن، احتیاج به پروتکل امنیتی بهتر مانند SSL است که فایروال دولتی را دور بزند و دسترسی به هرچیزی در وب که نیاز دارید را به شما بدهد.

سرعت اتصال بهترین VPN

سرعت اتصال بسیار مهم است هنگامیکه می خواهید یک سرویس VPN خریداری کنید. ارائه دهندگان VPN بسیار ارزان پهنای باند محدودی به اعضای خود می دهد برای اینکه هرچه قدر پهنای باند بیشتری ارائه دهند هزینه آن نیز بیشتر می شود. اگر شما بخواهید ویدئویی را تماشا کنید، سرعت دانلود ویدئو در کامپیوتر یا دستگاه تلفن همراه شما محدود خواهد شد. ممکن است شما چندین دقیقه برای دانلو ویدئو منتظر بمانید. به دنبال خرید بهترین سرویس های VPN که حداکثر مقدار پهنای باند را به شما بدهد و سرعت اتصال شما را بالا ببرد باشید.

سرورهای در دسترس  بهترین ارائه دهندگان VPN

این یکی دیگر از ویژگی های مهمی است که بهترین ارائه دهندگان VPN باید ارائه دهند قبل اینکه شما به اشتراک سرویس آنها درایید. بهترین سرویس های VPN تعدادی از سرورهای را دارند که در سراسر جهان مستقر هستند. چرا این موضوع مهم است؟ بخاطر اینکه اگر شما شهروند بریتانیا هستید و به خارج از انگلستان سفر می کنید و می خواهید همچنان به تماشای برنامه BBC بپردازید، نیاز به VPN بریتانیا دارید که سروری درون انگلستان داشته باشد. به احتمال زیاد تعداد بیشتر سرورهایی که یک ارائه دهنده دارد، به عنوان بهترین سرویس های VPN در نظر گرفته می شود.

قبل از خرید VPN باید چه کاری انجام دهید

در خرید VPN از آنجاییکه چیزهایی که شما قبل از خرید باید به آنها توجه کنید کم است، ممکن است دچار مشکل شوید. ما در اینجا با استفاده از معیارهایی برای تعیین بهترین ارائه دهندگان VPN لیستی تهیه کرده ایم کیفیت خدمات بالایی به مشتریان ارائه می دهند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online